Royal Media Address

NAUČ SE OSLOVIT NOVINÁŘE TAK, ABY S TEBOU CHTĚLI SPOLUPRACOVAT.

Chceš oslovit média, ale nevíš, jak? Chceš vědět, proč s některými experty novináři spolupracují opakovaně a jiným ani neodpoví? A chceš získat návod, jak se dostat do zmíněné první skupiny expertů? Tápeš v tom, co napsat do e-mailu, aby ho novináři vůbec otevřeli? Napsala jsi novinářům, ale nikdo se neozval? Nejsi si jistá, jaké téma novinářům nabídnout, aby je zaujalo? Pak jsi tady správně. 

Víš, že máš skvělý projekt, témata, která by zaujala širokou veřejnost, zkušenosti, díky kterým můžeš pomoci spoustě lidem. Chtěla bys své know-how prezentovat v médiích, ale nevíš, jak novináře oslovit, aby je tvoje nabídka zaujala, aby v informacích viděli zajímavý a hodnotný obsah pro své publikum? 

Nebo se ti nedaří novináře oslovit? Poslala jsi několik e-mailů, které zůstaly bez odpovědi a teď si říkáš "asi nejsem dost zajímavá". 

Můžu tě uklidnit. V tom to určitě nebude. 

 

                     ROYAL MEDIA ADDRESS                   

5-ti týdenní on-line program. Nauč se oslovit novináře a tvořit obsah, který budou chtít. 

 

CO VIDÍM V PRAXI?

Většinou není problém v tom, že by expertní činnost podnikatelek nebyla zajímavá. Často se jim ale z obsahu nedaří vytvořit mediálně atraktivní témata, která neumí správnou formou médiím "prodat". 

Ve chvíli, kdy novinářům pošleš e-mail, roztáčíš ozubené kolo, do kterého všechny dílky musí zapadnout. V opačném případě pravděpodobně neuspěješ. 

Aby se o tvém skvělém projektu či tématu novináři dozvěděli, nejprve musejí mít důvod zprávu od tebe otevřít. Představ si, že se jim v jeden jediný den snaží "protlačit" svůj obsah dalších 20-30 lidí, někdy i víc.  

Novinář si nepřečte všechny zprávy, které mu za den přijdou. Otevře jen takový e-mail, který ho skutečně zaujme. 

Proto na oslovení záleží stejně, jako na tom mít zajímavé téma.

Dalším dílkem je obsah (tělo) e-mailu. Ten rozhoduje o tom, zda si novinář rozklikne přiloženou tiskovou zprávu, tedy tvoje mediální téma převedené do textové podoby. 

Novinářům nestačí poskytnou informaci co-kdy-kde. Proč? Protože to, co děláš ty, pravděpodobně dělá v republice několik dalších expertů. Proč by si měli vybrat právě tebe?

Zaujmi novináře jako profesionál. V Royal Media Address tě to naučím.

 

PRO KOHO JE PROGRAM URČENÝ?

Pro podnikatelky a všechny ženy, které se zabývají nějakou expertní činností. Mají know-how a zkušenosti a chtějí je prezentovat v televizi, v magazínu nebo v rádiu. 

Pro ženy, které mají zájem naučit se oslovit novináře, aby s nimi chtěli spolupracovat. 

 

ROYAL MEDIA ADDRESS

 

Tuto dovednost využiješ při oslovení jakéhokoliv média, při prezentaci jakéhokoliv tématu či projektu. 

Pokud neumíš novináře oslovit a nabídnout jim to, co je zajímá, respektive co zajímá jejich publikum, do médií se nedostaneš.

Ale co kdybys uměla oslovit média tak, že s tebou začnou s radostí spolupracovat? Hmm? Věř mi, novináři potřebují expertky, jako jsi ty.

 

CO TI NABÍZÍM?

 - 5-ti týdenní on-line program s přístupy na 1 rok

 - 3 okruhy témat + OSOBNÍ PODPORA Q&A:

* MODUL MEDIÁLNÍ OBSAH

* MODUL E-MAIL PRO NOVINÁŘE

* MODUL TISKOVÁ ZPRÁVA

* MODUL OTÁZKY A ODPOVĚDI (moje podpora a zpětná vazbu na tvé e-maily, tiskové zprávy i témata pro novináře)

BONUS PRO TEBE:

 FB komunita

 FB podpora ke každému modulu

 Mediální materiály

 Prezentace v on-line magazínu ABOUT YOU MAGAZINE

CO TĚ UVNITŘ ČEKÁ? 

1. TVOJE MEDIÁLNÍ TÉMA

dva video tréninky, na kterých:

- se naučíš ze svého obsahu podnikání vytvářet mediálně atraktivní témata z  pohledu novinářů

- zjistíš, co novináři potřebují a jakou formou jim to předat

- dostaneš konkrétní příklady z praxe

- si vytvoříš svá mediální témata, která budeš chtít prezentovat v médiích

***

2. E-MAIL PRO NOVINÁŘE 

dva video tréninky, na kterých:                                                                                               

- se naučíš oslovit novináře tak, aby chtěli číst tvoje e-maily a konzumovat tvůj  obsah                    

- zjistíš, které ingredience potřebuješ do e-mailu dostat

- dostaneš konkrétní ukázky a příklady e-mailů z praxe

- naučíš se přesné postupy oslovení novinářů a napíšeš svůj (první) e-mail do  médií

***

3. TISKOVÁ ZPRÁVA                                                                                                 

dva video tréniny, na kterých:                                                                                               

- se naučíš psát tiskové zprávy, které novináři nevyhodí do koše

- zjistíš, jak tiskovou zprávu zpracovat tak, aby ji novináři využili pro svůj článek nebo reportáž

- se naučíš, co by měla tisková zpráva obsahovat a co do ní nepatří

- dostaneš konkrétní ukázky a příklady tiskových zpráv z praxe

- napíšeš svou tiskovou zprávu do médií

***    

4. OTÁZKY A ODPOVĚDI

Čtvrtý týden budeš mít čas dopsat svou tiskovou zprávu, dokončit příravu e-mailů a připravit si dotazy.

V pátém týdnu se společně sejdeme na Zoomu, kde dostaneš odpovědi.        

POČET MÍST V PROGRAMU JE OMEZENÝ NA 10 ŽEN.

BĚŽNÁ CENA PROGRAMU JE  16.490 Kč / 660 Eur                   

ANO, CHCI SE NAUČIT OSLOVIT NOVINÁŘE

ZAPIŠ SE NA ČEKACÍ LISTINU A JÁ SE TI OZVU

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu. Zásady zpracování osobních údajů